piątek, 1 listopada 2013

Summertime Sadness

Hej, mamy już Listopad co oznacza że za miesiąc święta! :) Szybko mi zleciało z czego się cieszę. Mam teraz half term w sumie to już koniec half termu, podczas tego całego tygodnia wolnego miałam parę rzeczy do zrobienia. W środę przyszedł program do filmików i w końcu mogłam skleić filmik z wakacji :) Miałam już go zrobić dawno jakoś od razu po wakacjach, lecz niestety brakowało mi dobrego i działającego programu.

Filmik który stworzyłam możecie obejrzeć na >youtube :)


http://youtu.be/ETnbdJ_UoYI

A nie długo dodam zdjęcia z ostatnich sesji :)

3 komentarze:

  1. Świetny filmik ! . < 3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, robisz świetne zdjęcia, a również ładnie je przerabiasz Photoshopa ściągałaś z neta ? czy kupowałaś ? jak z neta podaj jak go ściągnąć by nie był tylko na 30 dni , z góry dziękuje. ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja photoshopa dostalam od znajomego mojego taty wiec niestety nie pomoge ci :<

      Usuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.