piątek, 13 września 2013

Justyna Mytych

Hejo! Jak mnie tu dawno nie było. Wybaczcie. Nie wiedziałam o czym tu pisać a bardzo chciałam już dodać tu jakąś notkę, a że udało mi się w zeszłą niedziele iść na sesje to mam zdjecia które mogę dziś tu wstawić. Zmieniając temat dziś w końcu piątek! <3 Jeśli jutro pogoda nie będzie taka jak dziś (pada deszcz :( ) to będą jutro nowe zdjecia! :) Wiec trzymajcie kciuki i zostawię was na razie ze zdjęciami z ostatniej sesji która odbyła się 8 września :)

Modelowała: Justyna Mytych :))































A na koniec zdjęcie z backstagu! ;) 


10 komentarzy:

  1. szczególnie podoba mi się ta pierwsza seria :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale łaadne! mnie sie podobają wszystkie, serio

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyszły zdjęcia z tą modelką! i cudowne miejsce z 1 serii! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne fotki i słodki płotek przed domem dodał klimatu.Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/ Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia! Obydwa outfity bardzo mi się podobają ;-)
    Co powiesz na wzajemną obserwację?
    Pozdrawiam,

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne fotki. Ze zdjęciami teraz ciężko, pogoda masakra.. Jeżeli tylko przestaje padać to i tak światło pozostawia bardzo wiele do życzenia ;)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. dobre zdjęcia, oby tak dalej:)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.