niedziela, 25 sierpnia 2013

Sesja z Igor Kaliszewski

Witam,witam :) Dawno mnie tu nie było za co przepraszam, ale nie miałam co tu dodawać.
Niedługo koniec wakacji, jeszcze z jakieś 2 tygodnie mi zostały a w czwartek wracam do Londynu. :(
Powiem wam szczerze że po tych prawie 3 miesiącach wakacji przyzwyczaiłam się do życia w Polsce i będę tęsknić za tym krajem,klimatem i ludźmi. Nie mam pojęcia jak wytrzymam kolejne 3 miesiące, ale jakoś musi być. 

A dziś dodam zdjęcia z sesji z Igorem ;)
Nic specjalnego taki spontan. 









To na tyle ;)
trzymajcie się :*

3 komentarze:

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.