środa, 7 sierpnia 2013

Sesja z Gosia Kwiatkowska

Cześć, co tam u was? :) U mnie bardzo dobrze lecz niestety powoli kończą się wakacje :'( Lipiec zleciał mi strasznie szybko a sierpień tym bardziej gdyż jest już 7 sierpnia. Wiec zostały mi tylko 22 dni w Polsce które muszę wykorzystać na maxa! Musze zrobić jeszcze parę sesji oraz pospędzać czas z przyjaciółmi no i jeszcze zapomniała bym o tym  że muszę zrobić parę filmików, ale o tym na razie nie będę pisać bo to ma być niespodzianka. A więc w sobotę byłam na sesji z Gosia :) Miałyśmy ładne słońce wiec wyszło nam parę fajnych zdjęć. 
















Dzięki za oglądanie :)

4 komentarze:

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.