poniedziałek, 1 lipca 2013

Sesja z Daria 'Darkness'(29/06/2013)

Witam was serdecznie! :) Jak wiecie w sobotę 29 czerwca byłam na sesji z Darią. Darie znacie z sesji z jej siostrą bliźniaczką Sandrą :> Pewnie się teraz zastanawiacie, czemu tym razem robiłam oddzielnie im sesje? Pomysł miałam na jedną osobę ( ogólnie pomysł miał być troszkę inny, ale z pewnych powodów nie wyszło) a Lipno niestety małe miasto wiec trudno znaleźć kogoś o dobrej mimice i wiedzy o pozowaniu. Oczywiście Sandra też dobrze pozuje ale tu bardziej widziałam w tej sesji Darie. Już mi pisało parę osób ze ta sesja wyszła mi dobrze. Ciesze się z tego :) Mi tak samo ta sesja się podoba, w ciągu 2-3godzin zrobiłam ponad 500 zdjęć. Chce podziękować Darii za poświęcony czas oraz Sandrze i Igorowi za pomoc przy robieniu zdjęć do backstagu oraz przy kulkach dymnych no i ogólnie za to ze poświęcili swój czas na pomoc. Mam nadzieje że w te wakacje będę mieć więcej takich zdjęć. Chce jeszcze podziękować wam wszystkim za tak wielka oglądalność i za to że mimo to że jest mnie tu mało to wy nadal zaglądacie na moje strony i mnie wspieracie. Wielkie dzięki :*

Zdjęcia z backstage:















A teraz kadry z sesji! :D






































Mam nadzieje ze się podobają! :)

17 komentarzy:

  1. Zakochałam się w tych zdjęciach! Są przepiękne, proste, mają świetne kolory. *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże, jakie cudowne te zdjęcia!
    Asia, powiesz, gdzie kupiłaś te 'dymki' kolorowe? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Igor kupował i chyba w jakiejś hurtowni

      Usuń
  3. nie powinnas dodawac tylu zdjec, bo niektore sa prawie identyczne, tylko wybrac te najlepsze ;) a sesja super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ten blog powstal specjalnie po to zeby dodawac wiekszosc zdjec z sesji -.-
      A wybieram tylko pare najlepszych na strony takie jak fbl czy fanpage.
      Zreszta jak ci przeszkadza to nie ogladaj, proste :) Mimo tego ze nie ktore sa podobne to zawsze sie czyms roznia np. kolorystyka ;)

      Usuń
    2. Ale ten blog powstal specjalnie po to zeby dodawac wiekszosc zdjec z sesji -.-
      A wybieram tylko pare najlepszych na strony takie jak fbl czy fanpage.
      Zreszta jak ci przeszkadza to nie ogladaj, proste :) Mimo tego ze nie ktore sa podobne to zawsze sie czyms roznia np. kolorystyka ;)

      Usuń
    3. właśnie bardzo fajnie, że tyle dodaje są świetne i przyjemnie się je ogląda :)
      wg. mnie mogłoby być ich nawet więcej:D

      Usuń
  4. lubię oglądać zdjęcia z backstage :D a zdjęcia mi się bardzo podobają, jedne z lepszych twoich ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo udana sesja !!! A dziewczyna przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie bardzo fajnie, że tyle dodaje są świetne i przyjemnie się je ogląda :)
    wg. mnie mogłoby być ich nawet więcej:D

    OdpowiedzUsuń
  7. kompletnie nie rozumiem koncepcji tej sesji? po co ta głowa jelenia czy czegos tam? dużo bardziej klimatycznie i moim zdaniem lepiej byłoby bez tego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mialo byc straszniej :> kazdy ma swoja opinei ci sie nie podoba to okej ale innym tak wiec wiesz :D

      Usuń
  8. ciekawy pomysł na sesję! takich zdjęć jeszcze nie widziałam ;)
    charlie, http://charlie-fotografia.blogspot.com/ mój blog o fotografii

    OdpowiedzUsuń
  9. Super klimat, na serio powala! Modelka fajna, choć moim zdaniem nie ma tego czegoś. Ale to może mi się tak wydaje tylko.
    W każdym razie tą sesją mnie kupiłaś! Od teraz jestem wierną fanką Twojego bloga! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. bliźniaczki mają niesamowity talent do pozowania,


    Ty masz do robienia zdjęć i nie ma wątpliwości..

    jestem zakochana w każdym Twoim zdjęciu

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.