środa, 26 czerwca 2013

Sesja z Natalia 22/06/2013

Hej, tak ostatnio pisałam ze dodam zdjęcia z sesji z Natalia a więc dodaje :>
Sesja była naprawdę ok chociaż nadal dla mnie to za mało. I tu nie chodzi o modelkę tylko o mnie, znowu nawaliłam :( Nie wiem co się ze mną dzieje. Bo chęci są ale zdjęcia już beznadziejne :( Mam nadzieje ze podczas tych wakacji zrobię z parę bardzo dobrych kadrów z których będę zadowolona :)

To na początek zdjęcia z backstagu! :)






A teraz kadry z sesji! :D



























I jak? Szczere opinie nie obraze sie jak wam sie nie podoba ! :)
Wole jakieś opinie niż komentarze typu 'ślicznie bo to wcale mi nie pomaga się rozwijać! :p

12 komentarzy:

  1. Niektóre kadry są na prawdę dobre. Nie napiszę tu "śliczne" bo chcę coś więcej umieścić w komentarzu. Kilka zdjęć poszło ci na prawdę dobrze, a nad którymi musisz jeszcze popracować. Ja też w wakacje liczę na jakieś dobre ujęcia. ;)
    Powodzenia.

    Zapraszam na mojego bloga o Małgorzata Z. Photography
    http://meganowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie super, ale najbardziej mnie się podobają portrety! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się ta sesja podoba :) najlepsze moim zdaniem są czarno-białe zdjęcia. myślę ,że może powinnaś przestać myśleć idąc na sesje: muszę zrobić świetne zdjęcia. powinnaś traktować to jako zabawę, miałam tak samo jak ty nic mi moim zdaniem nie wychodziło a jak przestałam tak właśnie myśleć moim zdaniem poprawiło się. pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ja nie mysle o tym ze jak chodze na zdjecia to mowie 'musze zrobic zdjecia' bo pisze do tych modelek bo chce bo chce robic zdjecia bo to jest moje hobby i to mi sprawia przyjemnosc. A teraz napisalas tak jak bym robila te zdejcia z przymusu a tak nie jest

      Usuń
    2. Źle mnie zrozumiałaś, chodziło mi o nieprzejmowanie się na zapas :)

      Usuń
  4. 7 kadr jest piękny, te ostatnie też. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Większość zdjęć jest bardzo dobrych - portrety w szczególności :)
    Brakuje mi w tych zdjęciach jedynie czegoś, co by szczególnie zaciekawiło, że chciałoby się wracać do tego zdjęcia, bo tak jak w Twoich poprzednich sesjach (np. z bliźniaczkami) wszystko było genialnie rozplanowane, to tu tak jakby brak pomysłu i tylko takie 'słit focie na fejsbuczka' ;)
    Ale moim zdaniem sesja udana + piękna modelka! :D
    zapraszam do mnie - Edyta Wysocka Photography :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zgodze sie z toba od czasu sesji z blizniaczkami moje zdjecia sa zwykle i nudne ale mam nadzieje ze we wakacje to nadrobie i w koncu uda mi sie zrobic cos lepszego :D

    OdpowiedzUsuń
  7. rozumiem Cię doskonale, ostatnio też jakoś nie mogłam się przemuc i też nawaliłam podczas zdjęć:/ Jak się tak dzieje to poprostu zmieniam miejsce, perspektywe albo biorę inny obiektyw i jest jakoś lepiej :) planuj wcześniej ujęcia, albo po zrobieniu zdjęć przejrzyj wszystkie i powturz najlepsze ujęcia żeby były jeszcze lepsze! powodzenia następnym razem ! / Nefregigi

    OdpowiedzUsuń
  8. Wcale nie nawaliłaś! Według mnie zdjęcia są na prawdę świetne ;) Ale to już tak jest, że człowiek wymaga od siebie więcej i więcej.. Głowa do góry! :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.