środa, 12 czerwca 2013

Sesja z Anią (28.12.2012)

Wydaje mi się że wolicie tu oglądać zdjęcia niż czytać moje bzdury więc dodaje zdjęcia z kolejnej starej już sesji. Sesja była 28 grudnia 2012 z Anią :D
To była moja pierwsza współpraca z tą ślicznotką :)





 
















Modelowała: Ania Arent

FACEBOOK | ASK 

Chciałam jeszcze dodać że na zdjęcia do projektu 'ponad chmury' czekam do 15 czerwca. Ponieważ 17 nie będę miała chyba czasu by napisać notke. Więc proszę was wysyłajcie te zdjęcia bo mam na razie tylko jedno :(  Jeśli nie wiesz o co chodzi to wejdź > TU. < (na końcu notki jest to wyjaśnione)

7 komentarzy:

  1. Jeżeli mam być szczera to ja mam zupełnie na odwrót. Wolę czytać niż oglądać zdjęcia tutaj :) Przeglądam fotografie na photoblogu a tu wchodzę poznać ciebie.
    Drugie zdjęcie bardzo mi się podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. wszedzie ta sama mina...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na 6 i 12 tez :D wiec nie wiem jaki masz problem?:)

      Usuń
  3. Prześliczna ta modelka :)
    Sesja jak najbardziej udana! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. twoje zdjęcia są świetne moją pasją również jest fotografia jakoś tak to się piszę ostatnio robiłam fotki na komunii brata i ujęcia nawet fajnie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.